No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
Voor de website van Myforms heeft Kraakmakend de visuele content ontworpen en beelden, kleuren en iconen bepaald. Verder heeft Kraakmakend de artdirection voor hun huisstijl verzorgd. We hebben een groep met foto’s vormgegeven, die overal in gebruikt kan worden. In de applicatie zelf komen de beelden terug, maar ook in andere uitingen.
Myforms heeft Kraakmakend iconen laten ontwerpen, die gebruikt worden voor toelichting van hun applicatie. Deze iconen komen ook op de website terug.
Deze huisstijl en foto’s is verder gebruikt in communicatie uitingen zoals bijvoorbeeld een omslagmap.
Heb jij hulp nodig bij de content van jouw website? Neem contact op
Terlouw Rotterdam is een echt Rotterdams familiebedrijf. Sinds 1924 houden zij zich bezig met het repareren, reviseren en de verkoop van dieselmotoren in de commerciële scheepvaart.
Na jaren dezelfde huisstijl te hebben gehad, was het tijd voor een update. Deze huisstijl heeft als inspiratiebron de signaalvlaggen die in de plezierscheepvaart worden gebruikt.
Dit is doorgevoerd in alle communicatiemiddelen: website, logo, visitekaartjes, content voor social media. Naast de communicatieuitingen, verzorgt Kraakmakend ook de bedrijfsfotografie. Zie hier nog meer voorbeelden van professionele bedrijfsfotografie.
Is de huisstijl en website van jouw bedrijf ook toe aan een opfrisbeurt?
Bij de aanbesteding voor de Amstelveenlijn heeft Kraakmakend geholpen met het ontwerpen van een huisstijl. De tramlijn is symbolisch weergegeven op de map en in het ontwerp opgenomen als inhoudsopgave. Deze lijn laat de reis zien van de werkzaamheden, maar ook de lijn die de reiziger straks zal afleggen. De communicatiemiddelen die zijn ontworpen zijn o.a. een cassette voor om de map, een map, een plan van aanpak, figuren voor het binnenwerk.
Wij helpen met het professioneel indienen van aanbestedingen. Wil jij ook hulp bij aanbestedingen?
Bij de vormgeving van een tender komen ze met verschillende verfrissende ontwerpvoorstellen.Ze luisteren goed naar je wensen maar blijven daarnaast goed meedenken en hun eigen professionele suggesties geven om tot het beste resultaat te komen. Daarnaast werken ze heel hard en onvermoeibaar door om alles op tijd af te hebben.”
NIKE VOSKAMP
Tendermanager, Strukton Integrale Projecten
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
Voor de ISK NISSEWAARD school heeft Kraakmakend diverse communicatiemiddelen ontworpen, zoals een logo en een jaargids. Daarnaast hebben we op locatie foto’s gemaakt van de leerlingen zodat zij degenen zijn die deze school vertegenwoordigen.
Wij maken voor diverse scholen allerlei communicatiemiddelen, bijvoorbeeld websites, nieuwsbrieven, folders, flyers, jaargidsen en informatiegidsen. Daarnaast helpen we hen met het bepalen van een strategie en het opzetten van een marketingplan. Dit wordt vervolgens doorvertaald in diverse communicatiemiddelen.
Bekijk hier wat wij voor het Praktijk College hebben gedaan.
Het Aapje is een Copywriter en Storyteller. Met een zeer eigenzinnige manier van vertellen vertelt zij verhalen. Haar bijnaam is “aapje” en in het logo mocht haar persoonlijkheid terug te zien zijn.
Niet alleen ik, maar ook mijn klanten herkennen mijn karakter en visie in het bedrijfslogo. Kraakmakend heeft dat echt heel knap in één tijdloos en treffend ontwerp vormgegeven. Ik vind hen supertoppers.”
RAMONA MARAMIS
Het Aapje