Marketing en communicatie voor scholen: Praktijk College
Nieuwe identiteit voor de Praktijkschool De Sluis in Spijkenisse. De Sluis heeft, na 25 jaar niets aan communicatie gedaan te hebben, Kraakmakend gevraagd een nieuwe huisstijl te ontwerpen. Kraakmakend heeft, na een imago-onderzoek in Spijkenisse, Praktijkschool De Sluis geadviseerd om van naam te veranderen.
Er werden 5 namen voorgesteld, waaruit er één als winnaar uit de bus kwam: Praktijk College.
Dit resulteert in een nieuwe naam, logo, website, nieuwsbrief, informatiegids, jaargids en allerlei andere communicatiemiddelen.
Daarnaast verzorgt Kraakmakend ook de foto’s voor deze communicatiemiddelen. Bekijk hier de foto’s van het Praktijk College
Kraakmakend heeft veel ervaring met communicatie en marketing voor scholen. Zo hebben wij ook communicatiemiddelen gemaakt voor het ISK Nissewaard. Die kan je hier bekijken.
Heeft jouw school ook hulp nodig met communicatie? Neem hieronder contact op.
“Praktijk College krijgt veel positieve feedback over de frisse uitstaling
Sinds 2010 werkt het Praktijk College met veel plezier samen met Kraakmakend. Samen met Kraakmakend is het logo en de huisstijl ontwikkeld. Communicatiemiddelen voor leerlingen, ouders en anderen wordt ieder jaar weer opnieuw in goed overleg ge-update.
Regelmatig krijgt het Praktijk College positieve feedback over de frisse uitstaling en de leesbaarheid van haar de communicatiemiddelen. Met dank aan Kraakmakend.”
LÉON LEMMENS
Directeur , Praktijk College